Egy elvált nő tollából...

2017/11/08. - írta: suzee

Egy éve a feje tetejére állt az életem. Elhagyott, félrevezetett, kihasznált... vagy csak én gondolom ezt túl.. az is lehet. Mindenesetre a kártyavár összedőlt. Sírtam, szenvedtem, mérges voltam, sértődött voltam es elviselhetetlen. Talán még most is egy kicsit. De a sok sok rossznak van egy jó oldala: leporolhatom az eddigi kis életem, újragondolhatom és jobban csinálhatom a jövőben.

Sok új érzés, gondolat. Sok kérdés és sok válasz, ami eddig még nem hangzott el.

Milyen furcsa és kiszámíthatatlan ez az élet. Mégis talán egy szerencsés ember vagyok. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletujragondolva.blog.hu/api/trackback/id/tr3313205505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása